قیمت پمپ وکیوم

در این بلاگ سعی میکنم که مقاله هایی در مورد قیمت پمپ وکیوم ارائه دهم

قیمت پمپ وکیوم

در این بلاگ سعی میکنم که مقاله هایی در مورد قیمت پمپ وکیوم ارائه دهم

قیمت پمپ وکیوم یکی از اصلی ترین ملاک های خرید پمپ وکیوم میباشد. مشتریان گرامی همیشه در تلاش باشند که برای خرید پمپ وکیوم یا پمپ وکیوم آب در گردش یا پمپ وکیوم آبی یا وکیوم آبی همیشه قیمت پمپ وکیوم را در نظر بگیرند

۱۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خشک کن خلا از سیستم تبرید ، سیستم خلاء ، سیستم گرمایش ، سیستم کنترل ابزار برقی تشکیل شده است. اجزای اصلی جعبه خشک کردن ، کندانسور ، واحد برودتی ، پمپ خلاء ، دستگاه گرمایش / خنک کننده و غیره است. فرآیند خشک کردن خلاء قرار دادن مواد خشک شده در محفظه خشک کردن بسته ، خشک کردن مواد خشک شده با سیستم خلاء و گرم کردن آنها است. به طور مداوم ، به طوری که آب درون مواد از طریق اختلاف فشار یا اختلاف غلظت به سطح پخش شود و مولکول های آب به اندازه کافی انرژی جنبشی را روی سطح مواد بدست آورند. پس از غلبه بر جذابیت متقابل بین مولکول ها ، آنها به فضای کم فشار محفظه خلاء می گریزند ، تا واقعیت داشته باشد. روند پمپاژ. پمپ خلاء مهمترین قسمت خشک کردن خلاء است ، بنابراین اقدامات احتیاطی برای استفاده از پمپ خلاء جاروبرقی چیست؟ بیایید با هم درک کنیم!

1. به طور کلی ، پمپ خلاء جاروبرقی پس از 2000 ساعت کار ، مورد تعمیر مجدد قرار می گیرد ، میزان پیری مهر و موم لاستیکی بررسی می شود ، قطعه دریچه اگزوز برای ترک خوردگی بررسی می شود ، و کثیفی های موجود در قطعه سوپاپ و صندلی دریچه اگزوز باید تمیز شود. قطعات را در کل حفره پمپ خلاء مانند روتور ، روتور ، فنر و غیره تمیز کنید و معمولاً با بنزین شسته شده و خشک می شود. قطعات لاستیکی را تمیز کرده و آنها را با پارچه خشک خشک کنید. هنگام تمیز کردن و مونتاژ ، با احتیاط رفتار کنید تا از آسیب دیدن جلوگیری شود.

2. در صورت امکان از لوله جاروبرقی تمیز کنید تا از عدم انسداد لوله جلوگیری کنید.

3. بررسی کنید که خط لوله پمپ خلاء و اتصالات جاروبرقی سست است. پمپ خلا را با دست چرخانید تا انعطاف پذیر باشد.

4- مرتباً سطح روغن را بررسی کنید. اگر شرایط را برآورده نکرد ، آن را تنظیم کنید تا شرایط را برآورده سازد. هنگام پمپ خلاء ، سطح روغن باید تا مرکز علامت روغن باشد.

5- کیفیت روغن را مرتباً بررسی کنید. اگر روغن خراب شد ، به موقع آن را با روغن جدید جایگزین کنید تا مطمئن شوید که پمپ خلاء به طور عادی کار می کند. در ماه اول بهره برداری ، پمپ خلاء جاروبرقی ، روغن روان کننده را بعد از 100 ساعت تغییر می دهد و سپس هر 500 ساعت یک بار روغن را تغییر می دهد.

6- دوره تغییر روغن با توجه به شرایط استفاده واقعی و اینکه آیا می تواند شرایط عملکرد و غیره را تأمین کند ، در نظر گرفته خواهد شد که توسط کاربر در اختیار وی تعیین می شود. پمپ خلاء جدید عمومی ، هنگام پمپاژ گاز تمیز و خشک ، توصیه می شود یکبار در حدود 100 ساعت روغن را عوض کنید. پس از مشاهده نشدن پودر فلز آهنی در روغن ، دوره تغییر روغن می تواند در آینده به درستی تمدید شود.

7. روغن روان کننده یاتاقان را به بلبرینگ اضافه کنید ، توجه داشته باشید که سطح روغن باید در خط مرکزی علامت روغن باشد و روغن روان کننده را به موقع جایگزین یا مکمل کنید.

8- پس از نصب مجدد ، آزمایش آزمایشی انجام می شود. به طور کلی لازم است که به مدت 2 ساعت بدون هوا کار کرده و روغن را دو بار تعویض کنید. زیرا در حین تمیز کردن مقدار مشخصی از مواد فرار در پمپ خلاء باقی می ماند و پس از کارکرد طبیعی به کار می رود.

9- موتور را رام کنید و سعی کنید که آیا جهت چرخش موتور صحیح است یا خیر.

10-سیم آب پمپ خلاء جاروبرقی را جدا کرده و آب (یا دوغاب) را پر کنید.

11- شیر دروازه ، فشار سنج خروجی و فشار سنج ورودی لوله لوله را ببندید.

12. موتور را راه اندازی کنید. هنگامی که پمپ خلاء در حالت عادی کار می کند ، فشار فشار خروجی و پمپ خلاء ورودی را باز کنید. به تدریج شیر دروازه را باز کنید و پس از نمایش فشار مناسب ، بار موتور را بررسی کنید.

13. سعی کنید جریان و سر پمپ خلاء جاروبرقی را در محدوده مشخص شده بر روی برچسب کنترل کنید تا اطمینان حاصل شود که پمپ خلاء در بالاترین نقطه بازده کار می کند ، تا حداکثر اثر صرفه جویی در انرژی حاصل شود.

14- در حین کار پمپ خلاء دستگاه جاروبرقی ، دمای تحمل نباید از دمای محیط 35C تجاوز کند و حداکثر دما نباید از 80 درجه سانتیگراد تجاوز کند.

15- در صورت بروز صدای غیر طبیعی پمپ خلاء جاروبرقی ، فوراً دستگاه را متوقف کنید تا علت آن بررسی شود.

16. هنگامی که پمپ خلاء جاروبرقی متوقف می شود ابتدا شیر دروازه و فشار سنج را ببندید و سپس موتور را متوقف کنید.

17- غالباً غده بسته بندی را تنظیم کنید تا از نشت نرمال در محفظه بسته بندی اطمینان حاصل شود (بهتر است در قطرات نشت کنید).

18- به طور دوره ای وضعیت سایش آستین را بررسی کنید و بعد از جدی بودن سایش آن را به موقع تعویض کنید.

19- در هنگام استفاده از پمپ جاروبرقی جاروبرقی در زمستان سرد ، لازم است پلاگین تخلیه در قسمت پایین بدنه پمپ را شل کنید تا محیط پس از خاموش شدن کاملاً تخلیه شود. از ترک خوردگی در یخبندان جلوگیری کنید.

20- اگر پمپ خلاء جاروبرقی مدت طولانی خارج از کار نیست ، لازم است که پمپ را کاملاً از هم جدا کنید ، آب را خشک کنید ، قطعات چرخشی و اتصالات را با گریس بپوشانید و آنها را نصب کنید و آنها را به درستی نگه دارید.

مطالب فوق کلیه موارد احتیاطی در استفاده از پمپ خلاء در خشک کن است و برای به حداکثر رساندن مزایا لازم است از دستگاه خلاء به درستی استفاده شود.

 

http://dominickrstt38495.tribunablog.com/-9490888

http://brooksvneu15814.suomiblog.com/-10359766

http://landenwnds14714.blog5.net/31603512/
http://brookslevl82592.affiliatblogger.com/27973814/

http://edgarulbr03703.fitnell.com/30216806/

http://josuewofu15814.dbblog.net/21694638/

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

نحوه انتخاب پمپ خلاء در خشک کردن خلاء

به خوبی شناخته شده است که خشک کردن خلاء استاجاق گاز هنگام استفاده باید مجهز به پمپ خلاء باشد ، اما بسیاری از کاربران نحوه انتخاب پمپ خلاء تطبیق را نمی دانند. اکثر کاربران می دانند که هر چقدر اجاق گاز خلا بزرگ باشد ، پمپ خلاء به یک پمپ خلا بزرگتر نیز مجهز خواهد شد که سرعت واقعی پمپاژ را سرعت می بخشد. در عمل ، این مورد نیست ، زیرا اتصال بین پمپ و اجاق گاز بر اساس اندازه جعبه خواهد بود تا در طراحی ضخامت لوله استخراج هوا استفاده شود ، تا بتواند درجه خلا را به طور پایدار کنترل کند. اگر پمپ به لوله استخراج هوای خیلی بزرگ مجهز باشد ، به دلیل محدودیت لوله استخراج هوا و رابط ، سرعت استخراج خلاء را نمی توان تسریع کرد ، اما پس از مدت طولانی پمپ خوب نیست. بنابراین ، هنگام خرید جعبه خشک کن ، ما باید با کارکنان فروش ارتباط برقرار کنیم تا جعبه را با چه اندازه پمپ خلاء معقول ترین وضعیت مجهز کند. به این ترتیب ، می توان آن را به درستی جور کرد ، به طوری که عمر سرویس تجهیزات تمدید شود.

جعبه خشک کردن خلاء را می توان به دو نوع تقسیم کرد: نوع افقی و نوع ترکیبی بالا و پایین. جعبه با مهر زنی از فولاد کربن ساخته شده است ، پوسته از پلاستیک اسپری الکترواستاتیک و مواد اتاق کار از استیل ضد زنگ است. بدنه جعبه با پشم سیلیس عایق بندی شده است و حلقه آب بندی لاستیک سیلیکونی مقاوم در برابر دمای بالا بین اتاق کار و شیشه نصب شده است تا از عملکرد آب بندی درب و اتاق کار اطمینان حاصل شود و میزان خلاء موجود در جعبه را بسیار بهبود ببخشید. کنترل کننده دما ، بدون تنظیم پارامترهای داخلی ، پایش و کنترل دما ، از بین المللی کنترل کننده تطبیقی ​​PID بین المللی استفاده می کند. دستگاه کنترل دما با زمان بندی و عملکرد حفاظت بیش از حد ، ایمنی تجهیزات را بهبود می بخشد.

پمپ خلاءبه طور کلی می توان به خشک و غیر خشک تقسیم کرد. نوع خشک نیز از نوع روغنی نامیده می شود. نوع عاری از روغن به این معنی است که برای دستیابی به خلاء مورد نیاز به سایر اجزاء بلکه به اجزای خود دستگاه متکی نیست. انواع مختلفی از تقسیم عاری از روغن وجود دارد. اما در آزمایشگاه دو نوع پیستون بدون روغن (بیشتر برای تشخیص میکروبیولوژیکی استفاده می شود) و نوع دیافراگم مقاوم در برابر خوردگی (که بیشتر برای آزمایشگاه شیمیایی استفاده می شود) وجود دارد. نوع پیستون معمولاً در ترکیب با فیلتراسیون مکش خلاء ، تشخیص میکروبیولوژیکی ، استخراج مایعات زباله ، جعبه خشک کردن خلاء و سایر تجهیزات استفاده می شود. نوع دیافراگم مقاوم در برابر خوردگی به طور کلی با اواپراتور دوار ، اجاق گاز خشک کن ، غلظت گریز از مرکز و غیره استفاده می شود اما نوع غیر خشک متفاوت است. برای دستیابی به درجه خلاء ایده آل باید از اجزای دیگر (مانند آب و روغن) استفاده کند. بنابراین نوع غیر خشک معمولاً به پمپ روغن و پمپ آب در گردش است. پمپ ون روغن اغلب در آزمایشگاه استفاده می شود. این یک نوع نسبتاً کوچک است که عموماً در ترکیب با دستگاه خشک کردن یخ و جعبه خشک کردن خلاء مورد استفاده قرار می گیرد.

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

پمپ پیمایش خلاء کره

پمپ پیمایش خلاء کره

خلاء پمپ پیمایش کره خلاصه:

این اختراع مربوط به نوع جدیدی از پمپ خلاء پیمایشی بدون روغن است. ساختار ویژه قاب اطمینان حاصل می کند که پمپ خلاء کاملاً جدید و منحصر به فرد به منظور پاسخگویی به الزامات قطر و اندازه واقعی پمپ خلاء برای وسایل نقلیه است. به منظور اطمینان از مونتاژ پمپ خلاء ، ساختار پوسته موتور برای طراحی منحصر به فرد جدید. سنسور فشار خلاء به کنترلر موتور متصل است که یک طرح کاملا جدید در مقایسه با طرح موجود در وسیله نقلیه است که می تواند در هزینه رله کنترل روی وسیله نقلیه صرفه جویی کرده و قابلیت اطمینان را بهبود بخشد.

اصل ، ساختار ، نوع و کاربرد پمپ خلاء پیمایش

پمپ پیمایش خلاء کره از اصل

حفره کاری پمپ خلاء پیمایش از یک جفت جفت دیسک پیمایش مزدوج تشکیل شده است. دیسک پیمایش یک دیسک پیمایش است که دارای یک یا چند شیار مارپیچ در سطح است. یک دیسک پیمایش استاتیک و یک دیسک پیمایش پویا به هم وصل شده و مونتاژ می شوند. مکانیسم ضد چرخش اختلاف فاز 180 درجه را بین دیسک های پویا و استاتیک تضمین می کند. یک جفت جفت دیسک پیمایش که از چنین جفتی تشکیل شده است ، ساختار پمپاژ پمپ خلاء پیمایش عاری از روغن را تشکیل می دهد. گرداب های ایستا و متحرک در چندین خط مستقیم (نقاط در سطح مقطع) با یکدیگر تماس می گیرند تا چندین جفت حفره هلال بسته تشکیل شود و گرداب های متحرک میل لنگ را تحریک می کنند

نقطه تماس در طول سطح پیمایش حرکت می کند تا متوجه مکش ، فشرده سازی و اگزوز شود. با هدایت موتور ، مجموعه جدیدی از حفره هلالی برای هر چرخش میل لنگ تشکیل شده است تا بدین ترتیب چرخه مکش ، فشرده سازی و اگزوز پمپ خلاء پیمایش ، تحقق بخشیده و تحویل اجباری گاز استخراج شود.

کره نوع ساختار پمپ خلاء پیمایش

تحول مرد

تحول معمول یک پیمایش ثابت (به نام پیمایش استاتیک) است و دیگری در اطراف آن می چرخد ​​و ترجمه می کند (به نام دیسک پیمایش در حال حرکت). دیسک پیمایش چرخشی توسط شاخه میل لنگ رانده می شود و موقعیت نقطه آب بندی همزمان با دوار چرخش می یابد. ساختار کلی آن ساده است ، قطعات کمتری دارد ، سرعت چرخش ادی کوچک است ، ساییدگی مکانیکی کمتری دارد ، اما باید طراحی متعادل داشته باشد. پمپ خلاء پیمایش از بیرونی ترین پیمایش استفاده شده از بنزین برای تشکیل یک محفظه مکش بسته استفاده می کند. به منظور کاهش راهنمای جریان بین انتهای دیسک پیمایش و ورودی هوا ، ورودی هوا معمولاً در نزدیکی انتهای حلقه بیرونی دیسک پیمایش تنظیم می شود. در عین حال ، برای اطمینان از تخلیه گاز در محفظه تراکم مرکز تا حد امکان در فرایند اگزوز ، سوراخ اگزوز معمولاً در نزدیکی مرکز دیسک استاتور قرار دارد. از آنجا که نسبت فشرده سازی در پمپ پیمایش خیلی زیاد نیست ، غالباً شیر اگزوز را تنظیم کنید تا کمبود فشرده سازی از بین برود ، اما باید باعث شود تا حجم بین سوپاپ اگزوز و بالای پیمایش تا حد ممکن کوچک باشد. به منظور بهبود سرعت پمپاژ یا کاهش اندازه دیسک پیمایش ، اغلب یک پیمایش دو طرفه طراحی می شود.

بازگشت به تحول

تغییر و تحول معکوس از دو سرپیچ پیمایی که در دو طرف یاتاقان نصب شده اند ، ساخته شده است که یکی از آنها به طور مستقیم توسط موتور هدایت می شود و دیگری توسط مکانیسم حلقه لغزش متقاطع رانده می شود و در همان زاویه می چرخد. موقعیت آب بندی از تشکیل یک خط ، جهت همیشه یکسان است ، پمپ ساختار عمودی است. موتور درایو در قسمت بالای قفسه است و دیسک پیمایش در قسمت پایین قرار دارد. از آنجا که جهت آب بندی بدون تغییر است ، آب بندی شعاعی چرخشی به راحتی توسط انسان قابل کنترل است و می تواند از بارگیری ناشی از تماس جانبی پیمایش جلوگیری کند. با این حال ، ساختار کلی آن پیچیده است ، با بسیاری از قسمت ها و ساییدگی مکانیکی بالا.

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

پمپ خلاء برای صنعت نساجی

صنعت نساجی و چرم نور صنعتی که تولید و مصرف مواد است. این بخش عمدتاً شامل منسوجات ، مواد غذایی ، کاغذ سازی ، سرامیک خانگی ، دوچرخه ، چرخ خیاطی ، ساعت ، ساعت ، چرم ، هنر و صنایع دستی و غیره است که بخش مهمی از اقتصاد ملی است. در این مقاله به دانش تراشه های پلی استر در صنعت نساجی سبک و تأثیر کاربرد پمپ های خلاء در صنعت نساجی سبک پرداخته شده است.

پلی استر چیست؟

نام علمی پلی استر فیبر پلی اتیلن ترفتالات است که به آن الیاف پلی استر گفته می شود. پلی استر نام کالایی این نوع فیبر در کشور ما است. پلی اتیلن ترفتالات (PET) ، یک پلیمر تشکیل دهنده فیبر است که با استری سازی و تکثیر اسید ترفتالات اسید خالص (PTA) و اتیلن گلیکول (EG) تهیه می شود که با چرخش و پس از درمان ساخته می شود.

چه تفاوتی بین چرخش مستقیم و چرخش تراشه در صنعت نساجی سبک وجود دارد؟

از لحاظ معنا ، چرخش مستقیم به روش تولید الیاف پلی استر با ارسال مستقیم ذوب پلی استر تولید شده توسط واکنش شیمیایی به ریسندگی و پس از پردازش از طریق لوله ها اشاره دارد. چرخش تراشه به خشک کردن ، ریسندگی و پس از پردازش تراشه های پلی استر برای تولید الیاف پلی استر اشاره دارد. _

از نظر فرآیند ، فرآیند ریسندگی تراشه پیچیده تر است و سرمایه گذاری تجهیزات ، مساحت کارگاه و مصرف برق بیشتر از ریسندگی مستقیم است ، اما انعطاف پذیری تولید آن بیشتر است و تغییر انواع آن نیز آسان است. . ریسندگی مستقیم فقط برای تولید تک و تولید انبوه مناسب است.

مشخصات و ویژگی های پمپ خلاء:

1. سر و صدای کم (توازن دینامیکی با دقت بالا)

2. حفاظت از بار اضافی قابل تنظیم (تنظیم شیر تسکین دهنده)

3. سرعت پمپاژ بزرگ در محدوده فشار گسترده

4- حذف محل کار در دمای بالا جوش (نصب دستگاه محافظت از گاز)

5- تشخیص آسان. (اتصالات بازرسی در درگاههای ورودی و اگزوز نصب شده است)

6. نسبت به گرد و غبار و بخار آب موجود در گاز فرسوده حساس نیست

7. قدرت رانندگی کم

8- این پمپ به طور گسترده ای در متالورژی ، صنایع شیمیایی ، صنایع نساجی ، صنعت الکترونیکی و صنعت منبع نور استفاده می شود.

پمپ وکیوم برای خشک کردن تراشه های پلی استر در صنعت نساجی سبک ، پمپ خلاء حلقه حلقه را تصویب می کند ، که می تواند میزان آب مناسب چیپس را تا 100٪ برساند. به خصوص تخلیه درجه حرارت بالا می تواند قابلیت چرخش ریسندگی را بهبود بخشد و نقش مهمی در بهبود میزان ریسندگی محصول درجه یک داشته باشد.

ما برای صنعت نساجی پمپ های خلاء تولید می کنیم . این پمپ ها برای اطمینان از عملکرد عالی ، تحت آزمایش های مختلف کیفیتی قرار گرفته اند. علاوه بر این ، مشتریان می توانند از در دسترس بودن سیستم های خلاء سفارشی ، که مجهز به تنظیمات پیشرفته ای هستند برای پاسخگویی به نیازهای برنامه لذت ببرند.

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

پمپ های خلاء عاری از روغن

خلاصه پمپ های خلاء روغن:

پمپ های خلاء فاقد روغن ، یک پمپ خلاء تمیز است ، لازم نیست روغن کاری روغن کار کند ، محیط زیست را آلوده نمی کند و محصولات تصفیه می شود. مناسب برای خشک کردن خلاء ، عملیات غلظت خلاء ، که به طور گسترده در داروسازی ، شیمیایی ، مواد غذایی ، تجهیزات پزشکی ، چاپ ، اتصال کتاب ، بسته بندی ، قالب تاول و آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ های خلاء عاری از روغن

1. از آنجا که در پمپ خلاء فاقد روغن ، بخار روغنی وجود ندارد ، محیط کار و محصولات فرآوری شده هنگام استفاده ، توسط روغن آلوده نمی شوند. این یک تجهیزات خلاء ایده آل است که در صنایعی که به شدت بخار بدون روغن نیاز دارند استفاده می شود.
2 ، پمپ خلاء بدون روغن به پمپ خلاء روغن کاری نیاز ندارد ، تعمیر و نگهداری مکرر می تواند تا حد زیادی کاهش یابد ، نیازی به عدم وجود روغن خلاء نیست ، برای ایجاد بسیاری از ناراحتی ها و دردسرهای نگهداری.
3. پمپ خلاء عاری از روغن به طور مستقیم توسط موتور متصل می شود ، از نظر ساختاری جمع و جور ، وزن سبک و از نظر اندازه کوچکتر از سایر پمپ ها است.
4- پمپ خلاء بدون روغن ، چرخش پر سرعت چندین پره را اتخاذ می کند تا از نوسان پالس در هر اگزوز هوا جلوگیری کند.
5 ، پمپ خلاء بدون روغن می تواند عملکرد مداوم جو را باز کند.

چرا پمپ های خلاء فاقد روغن بسیار محبوب هستند

پس از ظهور پمپ خلاء فاقد روغن ، مورد استقبال بسیاری از شرکتها یا واحدها قرار گرفت و به بخشی ضروری از کار روزانه تبدیل شد که شرایط بهتری را برای تولید و تحقیقات فراهم می آورد. چرا پمپ خلاء بدون روغن اینقدر محبوب است؟ لطفا به دلایل زیر توجه کنید.

هنگام استفاده از پمپ خلاء سنتی ، به منظور راحت تر کار کردن ، به مواردی مانند روغن روانکاری می پیوندید ، بنابراین به تعمیر منظم تمیز کردن نیاز دارید و تولید شرکت مهمترین زمان است ، هنگام استفاده از پمپ خلاء سنتی ، مجبور به کوتاه ماندن مدت متوقف کردن تولید ، که ضرر اقتصادی غیر قابل تحمل را به همراه خواهد داشت ، و پمپ های خلاء عاری از روغن نیازی به استفاده از روغن روغن کاری ، پایداری در حال کار ، چرخه استفاده طولانی نیست ، هیچگونه آلودگی و غیره وجود ندارد.

آلودگی صوتی پمپ خلاء سنتی یک مشکل بزرگ است ، اما پمپ غیر روغنی ، به خصوص پمپ خلاء بدون روغن پیستون ، توسط تولید کنندگان مختلف مورد آزمایش و کاوش قرار گرفته است تا آلودگی صوتی پمپ خلا را کاهش دهد. سطح پایین تر ، کاهش آلودگی صوتی کارخانه.

صرفه جویی در مصرف انرژی و بهره وری بالا از پمپ خلاء بدون روغن ، در مقایسه با پمپ خلاء سنتی. با همان منبع انرژی ، پمپ خلاء پیستون بدون روغن می تواند برای مدت زمان بیشتری کار کند ، که به طور موثر موجب صرفه جویی در هزینه های جاری شده و مزایا و سود بیشتری را برای تولید کننده به ارمغان می آورد.

این مزایای ذکر شده در بالا باعث می شود پمپ خلاء بدون روغن به طور گسترده ای محبوب شود. علاوه بر این ، در این دوره از حمایت از صرفه جویی در مصرف انرژی ، کاهش انتشار و حفاظت از محیط زیست ، استفاده از پمپ خلاء عاری از روغن همچنین می تواند ما را به سمت پیشرفت توسعه پایدار سوق دهد

http://bookmark-dofollow.com/story6707869/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmark-template.com/story6708224/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی

http://socialmediainuk.com/story5279701/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی

http://opensocialfactory.com/story4411552/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://ztndz.com/story7064557/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://gorillasocialwork.com/story5558595/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://socialrus.com/story4943138/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://socialmediastore.net/story5396254/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://socialnetworkadsinfo.com/story5436013/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmarkport.com/story5407683/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmarkbirth.com/story5238580/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmarkloves.com/story5466080/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://getsocialpr.com/story5478806/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmarkstumble.com/story915111/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmarkstime.com/story6481404/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://gatherbookmarks.com/story6577462/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmarkrange.com/story7327740/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmarkextent.com/story7445262/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmarkspring.com/story945963/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmarkswing.com/story7437578/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی

http://bookmarkja.com/story7447889/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://altbookmark.com/story7450177/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://letusbookmark.com/story7309040/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://trackbookmark.com/story7253795/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://hindibookmark.com/story7326121/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmarkshq.com/story7314510/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://nybookmark.com/story6594153/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی
http://bookmarketmaven.com/story6574401/قیمت-پمپ-وکیوم-آبی

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی ویتنام

2019 نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی ویتنام

سازمان دهنده: شرکت بازرگانی و بازاریابی york. LTD
مدت زمان: 16-19 اکتبر 2019
محل برگزاری: نمایشگاه و مرکز همایش های نمایشگاه SAI کونگ (SECC)
محل سکونت: ویتنام
تمرکز صنعت: بسته بندی و چاپ

پمپ های خلاء مورد استفاده ما در صنعت چاپ و بسته بندی را نشان دهید.


اطلاعات نمایشگاه

چرا ویتنام؟

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی ویتنام بهترین نمایشگاه را برای غرفه داران برای ارتباط با صاحبان مشاغل محلی فراهم می کند. با 18 سال تجربه ، با موفقیت در نمایشگاه های حرفه ای تجارت صنعتی در صنعت چاپ و بسته بندی شهرت پیدا کرده است.

ویتنام یکی از سریعترین اقتصادهای در حال رشد در آسیا است و پیش بینی می شود در سال 2016 بهترین چشم انداز رشد را داشته باشد. صنایع چاپ ، بسته بندی و فرآوری مواد غذایی ویتنام نیز به سرعت در حال رشد است. در این مدت فرصت های بی شماری در زمینه تجارت فراهم شد. اکنون زمان مناسب برای قرار دادن مشاغل خود در یک سفر سودآور است.

بازار بالقوه

طبق اعلام انجمن چاپ ویتنام (VPA) ، رشد تولید در صنعت چاپ و بسته بندی در سال 2016 15-20٪ بود. بازار چاپ محلی بطور پیوسته رو به رشد بوده است ، بسته بندی های صنعتی و چاپ برچسب 80٪ است. رئیس جمهور VPA nguyen van dong گفت ارزش کل صنعت.

مقصدی برای جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی

رشد تولید ناخالص داخلی ویتنام در سال 2016 به 6.9 درصد خواهد رسید ، بالاتر از پیش بینی قبلی 6.6 درصد ، به لطف فعالیت بهتر ساخت و ساز و قدرت تولید. ویتنام یکی از جذاب ترین مناطق برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی در منطقه است.

یک بازار جهانی به سرعت در حال رشد

ویتنام یکی از سریعترین اقتصادهای دنیا است. براساس یک گزارش تحقیقاتی جهانی توسط یک بانک منشور استاندارد ، ویتنام قرار است دومین اقتصاد در حال رشد در آسیا در سال 2016 و پس از هند شود.

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

پمپ خلاء CL 2001

پمپ خلاء CL 2001

پمپ CL وکیوم و کمپرسور خط تولید است که احتمالا بیشتر محصول محبوب در تاریخ است. از CL-701 تا CL-4003 ، 15 مدل مختلف با ظرفیت از 150 CFM تا 3000 CFM وجود دارد. آنها را می توان در بسیاری از کاربردها یافت ، از جمله: دستگاه استریلایزر با فشار بالا ، تست کاربوتور ، چاک ، اگزوز کندانسور ، پر کردن ظرف ، پخت و پز ، دفع گاز ، خشک کردن ، برداشتن ویسکرا ، اگزوز ، اگزوز اکسترودر ، شکل دادن فیبر ، فیلتراسیون ، شکل دهی ، استخراج گاز ، شکل دادن ، چیدن و انتقال ، پر کردن ، استخراج شکافها و بازیابی حلال.

پمپ خلاء CL 2001 ساختار توزیع کننده مخروط مکش و اگزوز را تصویب می کند. مکش محوری و اگزوز پمپ خلاء مسطح دارای مساحت بزرگتر و مقاومت جریان کمتری نسبت به مکش و عبور اگزوز است. هوای خشک می تواند در حدود 18٪ انرژی صرفه جویی کند و بخار اشباع شده را می توان حدود 28٪ ذخیره کرد. و انتهای پروانه بسته و سفت و سخت است.

پمپ خلاء CL 2001 یک پمپ خلاء تک مرحله ای است که در شرایط بسیار سخت برای کاربردهای سخت بسیار مناسب است. پمپ های سنگین می توانند طیف وسیعی از کاربردها از جمله کمبود آب در صنعت کاغذ و تصفیه خلاء در فرآوری مواد معدنی را برآورده کنند.

برنامه پمپ خلاء CL 2001

صنایع شیمیایی ، ذغال سنگ ، صنایع متالورژی ، صنایع داروسازی ، صنعت کاغذ ، صنعت سبک ، معدن ، نیروگاه ، صنایع غذایی؛ مخصوصاً برای شرایط نامناسب کار ، از جمله کم آبی در صنعت کاغذ و فیلتراسیون فشار منفی در صنعت معدن.

ویژگی های پمپ خلاء CL 2001:

مکش و زهکشی شعاعی

مقاومت در برابر جریان کم

در حدود 18٪ از انتشار گازهای گلخانه ای و 28٪ بخار آب را ذخیره کنید.

پروانه بسته

ما پمپ های خلاء و کمپرسور تولید می کنیم ، از این رو پمپ خلاء CL 2001 احتمالاً محبوب ترین محصول تاریخ است.

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

منحنی های عملکرد پمپ خلاء حلقه مایع

منحنی عملکرد پمپ خلاء حلقه مایع توضیحات

انواع مختلفی از پمپ های خلاء حلقه مایع ، منحنی جریان مکش حجم آن مربوط به اندازه حفره مکش پمپ حلقه مایع و درگاه مکش است: هنگامی که پورت مکش کوچک است ، حفره مکش نسبتاً بزرگ است ، با افزایش فشار مکش افزایش می یابد. جریان حجم مکش نیز در حال افزایش است. هنگامی که حجم الهام نسبتاً کم است ، با افزایش فشار الهام ، حجم جریان الهام هنگام رسیدن به مقدار معین ، کل حجم را پر می کند و سپس فشار الهام را افزایش می دهد ، حجم جریان الهام بدون تغییر باقی می ماند. درگاه ورودی بزرگتر است و حفره ورودی نسبتاً اندک است. هنگامی که هوا از حفره ورودی پر می شود ، سریع تر می توان به جایی رسید که جریان حجم حجم ورودی بدون تغییر باقی بماند. وقتی فشار الهام بخش به یک مقدار معین افزایش می یابد ،


جدول 1 جریان مکش پمپ خلاء حلقه مایع 2BE

هنگامی که پمپ حلقه مایع در حال کار است ، دمای الهام بخش آن ، دمای آب کار و حفره الهام بخش بدون تغییر باقی می مانند. مطابق معادله حالت بنزین pV = mKT ، سرعت جرم الهام بخش اساساً متناسب با فشار الهام بخش است ، یعنی:

مواد P1 / p '1 m1 / m 1

با توجه به رابطه بین جریان جرم در الهام بخش و جریان حجم در الهام بخش ، با افزایش فشار الهام بخش ، جریان حجم در الهام شروع می شود و سپس به تدریج کاهش می یابد.

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

پمپ وکیوم برای فرآیندهای نیمه هادی

صنعت نیمه هادی از زمان آغاز فعالیت خود پیشگام دیجیتال سازی بوده است. خدمات دیجیتال ارائه می دهد و مدل جدید تجارت دیجیتال را دنبال می کند. توسعه سریع برنامه هوش مصنوعی تقاضای تراشه زیادی را به همراه دارد و رشد جدی صنعت نیمه هادی را ترویج می کند.

نیمه هادی چیست؟

نیمه هادی موادی است که هدایت آن بین دمای رسانا و عایق در دمای اتاق است. نیمه هادی به طور گسترده ای در اندازه گیری رادیو ، تلویزیون و دما استفاده می شود. به عنوان مثال ، یک دیود وسیله ای است که از نیمه هادی ها ساخته شده است. نیمه هادی موادی است که قابلیت هدایت آن از عایق به هادی قابل کنترل است. نیمه هادی ها از نظر علمی و فناوری و توسعه اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بیشتر محصولات الکترونیکی امروزی مانند رایانه ها ، تلفن های همراه یا ضبط های دیجیتال با نیمه هادی پیوندهای بسیار نزدیکی دارند. مواد نیمه هادی رایج عبارتند از: سیلیکون ، ژرمانیوم ، گالیم آرسنید و غیره و سیلیکون یکی از تأثیرگذارترین مواد نیمه هادی در کاربردهای تجاری است.

جریان فرآورده های نیمه هادی عمدتاً شامل ساخت ویفر و آزمایش بسته بندی است. بسیاری از مراحل پردازش و مواد پیچیده مورد نیاز وجود دارد. خط تولید ویفر را می توان به انتشار ، فوتولیتوگرافی ، اچینگ مرطوب ، کاشت یون و سایر مناطق تولید مستقل تقسیم کرد. بسته بندی و فرآیند آزمایش را می توان به نازک شدن پشت ، برش ویفر ، پچ و مراحل دیگر تقسیم کرد.

ویفر سیلیکون ماده اصلی ساخت تراشه های نیمه هادی است. توسط عنصر سیلیکون خالص می شود. پس از یک سری مراحل ، سیلیکون پلی کریستالی از میله سیلیکونی تک بلوری بیرون می آید ، و سپس ویفر بریده می شود ، صیقل می یابد و صیقل می یابد.

پمپ برای فرآیندهای نیمه هادی

پمپ خلاء نقش مهمی در ساخت نیمه هادی ها ایفا می کند. در تولید نیمه هادی ، گازها در محفظه ها قرار می گیرند تا واکنش نشان دهند و فیلم های نازکی روی سطح ویفرهای سیلیکونی شکل می گیرد. کارکرد پمپ تأمین فشار کم قابل اعتماد در محفظه برای تسهیل شکل گیری فیلم است.

در فرآیند ساخت ویفر سیلیکون ، پمپ خلاء عمدتاً برای جلا دادن ، پرداخت و تمیز کردن مایع جمع آوری ویفر استفاده می شود. با توجه به خصوصیات شیمیایی محلول ، از پمپ خلاء ساخته شده از پلی پروپیلن استفاده می شود. در بخش فرآیند نیمه هادی ، پمپ خلاء عمدتاً در آزمایش اچینگ مرطوب و بسته بندی استفاده می شود.

تولید کنندگان پمپ خلاء یکی از جامع ترین پرتفوی های خلاء پمپ و محصول سیستم را برای کاربردهای فرآیند در تولید نیمه هادی ارائه می دهند.

با تکیه بر تجربه چندین ساله خود ، متخصصان ما آماده هستند تا در مورد همه زمینه های خلاء موجود در فابلی از برنامه های بار قفل گرفته تا سخت ترین کاربردهای فرآیند و همچنین سیستم های خلاء متمرکز به شما توصیه کنند . با داشتن سبد جامع پمپ خلاء ما ، شما همیشه مناسب ترین پمپ خلاء از نظر فنی و مقرون به صرفه را متناسب با نیازهای خود خواهید یافت.

http://griffiniypf69259.pages10.com/--32079967
http://remingtonfxoe59258.ampblogs.com/--30678516

http://lanewndt14714.onesmablog.com/--29053343
http://marioodtj70470.blogolize.com/--32315006

http://caidennetj71471.full-design.com/--32916722
http://beckettmevl82582.thezenweb.com/--33591560
http://elliotthyof59258.tinyblogging.com/--31754025

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

وکیوم آبی پمپ وکیوم ساخت خمیر کاغذ

کاغذ کاغذ خمیر کاغذ کلیپ ساخت

ماشین آلات Papermaking ماشین آلات است که شامل تهیه مواد اولیه ، خمیر پاپیون ، تهیه مواد کاغذی ، تا زمانی که به صورت رول یا محصولات نهایی ساخته شده و پردازش کاغذ و مقوا ساخته شود.

از دهه 1950 ، در ماشین آلات کاغذ سازی پیشرفت ها و نوآوری های بسیاری رخ داده است. به عنوان مثال ، در تهیه تجهیزات پالپ ، ظهور هضم کننده مداوم عمودی ، اسکراب جایگزین ، کارخانه گرم ، صفحه نمایش فشار جدید و حذف سرباره؛ در دستگاه کاغذ یک جعبه دوغاب جدید ، بستن بست ، پرس مرکب ، شبکه تشکیل پلی استر ظاهر شد.

از دهه 1960 ، سیستم کنترل سرعت SCR موتور DC به طور گسترده ای در دستگاه تولید کاغذ کاربرد دارد. از فناوری الکترونیکی برای تشخیص ، کنترل و ضبط پارامترهای فرآیند ساخت کاغذ ، مانند سرعت دستگاه ، غلظت مواد ، دما ، سرعت جریان ، خشکی ، کمی سازی ، ضخامت ، سفتی و استحکام عرض کاغذ استفاده می شود. تا دهه 1980 ، دستگاه های هضم کننده بزرگ عمودی می توانستند 1350 تن خمیر در روز تولید کنند. عرض درب دستگاه کاغذ می تواند به 10 متر برسد ، سرعت آن از بالای 1000 متر در دقیقه و میزان خروجی روزانه از 500 تن بیشتر است.

با توجه به روند کار تولید کاغذ و خمیر کاغذ ، ماشین آلات ساخت کاغذ را می توان به سه دسته تقسیم کرد: تجهیزات ساخت پالپ آماده سازی ، دستگاه ساخت کاغذ و دستگاه تمام کننده.

کاغذ خمیر کاغذ ساخت پمپ

تجهیزات آماده سازی تجهیزات لازم برای پیش پردازش و پردازش مواد اولیه قبل از پخت و پز یا سنگ زنی با توجه به الزامات فرآیند پخت و پز یا سنگ زنی است. این دستگاه به تجهیزات تهیه فیبر غیر چوبی و تجهیزات تهیه فیبر چوب تقسیم می شود. اولی دستگاه برش چمن ، دستگاه برش نی و دستگاه خمیر نیشکر دارد ، دومی دستگاه لایه برداری ، دستگاه تراشکاری دارد.

تراشه تولید خمیر چوب مورد نیاز توسط ورود به سیستم به مشخصات خاصی از دستگاه تراشه چوب است که به نوع دیسک و طبل نوع دو تقسیم می شود. دستگاه هضم کننده دستگاهی است که لیگنین را در مواد خام تهیه شده در مایع هضم کننده حل می کند و مواد خام تهیه شده را به الیاف جدا می کند. می توان آن را به نوع متناوب و نوع مداوم تقسیم کرد. آسیاب چوب تولید تجهیزات خمیر چوب است ، با توجه به حالت تولید می تواند به نوع متناوب و نوع مداوم تقسیم شود ، با توجه به حالت فشار ورود به سیستم می توان به نوع فشار هیدرولیک و فشار مکانیکی نوع دو تقسیم کرد؛

از تجهیزات پالپینگ برای جدا کردن مواد گیاهی در الیاف استفاده می شود. روش پالپینگ را می توان به روش شیمیایی ، روش مکانیکی و روش مکانیکی شیمیایی ، تجهیزات مربوط به پالپ شامل دستگاه گوارش ، آسیاب ، آسیاب داغ ، ماشین لباسشویی ، دستگاه سفید کننده ، دستگاه ضرب و شتم و تجهیزات بازیابی مایع زباله تقسیم کرد.

قطعه چوب پس از گرم کردن بخار ، و سپس در حالت خمیری در حالت فشار بالا که به عنوان آسیاب چوب گرم شناخته می شود ، دستگاه تولید خمیر چوب تراشه چوب گرم آسیاب گرم است ، مصرف برق آسیاب داغ بسیار زیاد است ، بنابراین از انرژی گرما استفاده کامل کنید. در فرآیند سنگ زنی پالپ مشکل اصلی آسیاب داغ است. ماشین لباسشویی پالپ ، خمیر بخار و جداسازی مشروب سیاه تجهیزات مکانیکی است ، با توجه به میزان استخراج مشروبات الکلی ، غلظت بالا و استخراج غلظت کم در دو دسته وجود دارد.

هدف از سفید کردن خمیر این است که پس از پختن لیگنین و پیگمنت موجود در خمیر ، از بین بردن سفیدی خمیر کاغذ استفاده کنید ، به طوری که پالپ از رنگ سفید برخوردار باشد. دستگاه سفید کننده نوعی تجهیزات سفید کننده است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. دوغاب و سفید کننده در استخر قرار داده شده و به طور مداوم با آب شستشو اضافه می شود. مخلوط کردن و واکنش های شیمیایی با گردش در استخر با کمک پروانه پیچ به پایان می رسد. آب با محصولات سفید شده و محلول سفید کننده باقیمانده از طریق حفره داخلی طبل شستشو تخلیه می شود تا یک خمیر سفید ایجاد شود.

دستگاه کاغذ مجموعه کاملی از تجهیزات است که باعث می شود پالپ پیوندی از قاب کاغذ از جمله جعبه جریان ، قسمت خالص ، قسمت مطبوعات ، کادر خشک کردن ، قسمت تقویم ، قسمت سیم پیچ کاغذ و همچنین شکل بگیرد. قسمت انتقال و غیره میزبان و بخار ، آب ، خلاء ، روانکاری ، بازیابی گرما و غیره سیستم کمکی. قسمت خالص که قاب کاغذ مرطوب را تشکیل می دهد ، هسته اصلی دستگاه کاغذ است ، بنابراین دستگاه کاغذ را می توان با توجه به ساختار قسمت خالص به دستگاه کاغذ خالص بلند ، بستن دستگاه کاغذ خالص و دستگاه کاغذ خالص دایره ای تقسیم کرد.

جعبه دوغاب ، تجهیزاتی است که دوغاب غلظت مناسب را به طور مساوی و پایدار از طریق قسمتهایی از قبیل توزیع کننده دوغاب ، دستگاه اصلاح کننده ، مخزن و نازل صفحه وایر که به عنوان جعبه قبل از تور نیز شناخته می شود ، ارسال می کند. بعد از پاشیدن دوغاب از جعبه دوغاب به شبکه مسی ، صفحه کاغذ مرطوب روی توری تشکیل شده و کم آب می شود. سپس مطبوعات ، با استفاده از روشهای مکانیکی برای بیرون کشیدن صفحه خیس از وب ، بهبود درجه خشکی صفحه ، ضمن بهبود خصوصیات سطح صفحه ، مش را از بین می برند و صافی ، سفتی و استحکام را افزایش می دهند. سپس بعد از فشار دادن کاغذ مرطوب ، داخل کادر خشک کن ، آب بدن بیشتر شود ، به طوری که کاغذ کاسته شده ، فیبر را چسبیده و قدرت را افزایش می دهد.

بعد از خارج کردن کاغذهای خشک شده توسط کالنر ، می توانید صافی ، براقیت و سفتی کاغذ را بهبود بخشید ، ضخامت کامل کاغذ را ایجاد کرده و نفوذپذیری را کاهش دهید. سرانجام ، روند اصلی کاغذ سازی توسط حلقه کاغذ به پایان می رسد. به منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف در آینده ، کارخانه کاغذ همچنین دارای یک دستگاه فوق العاده تقویم ، دستگاه جیب سازی ، دستگاه برش کاغذ و غیره می باشد.

طبقه بندی پمپ ساخت کاغذ خمیر کاغذ

مدل های تولید را می توان به دستگاه دستمال ، دستگاه کاغذ توالت ، دستگاه بافت و غیره تقسیم کرد ماشین آلات پردازش در فرآیند تولید دارای دستگاه برش کاغذ کویل ، دستگاه برش باند و غیره است.

دستگاه دستمال سفره با توجه به تولید دستمال به انواع مختلفی تقسیم می شود: دستگاه دستمال چاپی رنگی ، دستگاه دستمال های اتوماتیک تاشو برجسته و غیره.

دستگاه کاغذ توالت با توجه به میزان اتوماسیون به دو دسته تقسیم می شود: دستگاه rewinding کاغذ توالت اتوماتیک و دستگاه rewinding کاغذ توالت نیمه اتوماتیک.

دستگاه بافت شامل دستگاه بافت نوع جعبه ، دستگاه حوله کاغذی کوچک ، دستگاه کاغذ پاک کن.

مناسب برای پمپ کاغذ و کاغذ.


پیشرو و تولید کننده تجهیزات راه حل پمپ کاغذ و کاغذ پیشرو در چین. شرکت EVP ، یک طراح حرفه ای تجهیزات خلاء ، تولید ، شرکت های فروش است. توسعه حرفه ای پمپ خلاء 2be ، پمپ خلاء 2bv ، پمپ خلاء Cl ، پمپ خلا DLV و پمپ خلاء 2sk و سایر مجموعه های کامل تجهیزات. با تجهیزات عالی ماشینکاری CNC و تست کامل محصول ، نیروی فنی قوی. در طول سال ها با محصولات با کیفیت بالا ، توسعه مدیریت ، کیفیت و محصولات ارزان قیمت ، خدمات پیش فروش و خدمات پس از فروش کامل برای جلب ستایش اکثریت کاربران داخلی ، بلکه بسیاری از شرکت های خارجی را به سمت خود جلب کرده است تا به مذاکره بیایند. ، توسط شرکت های خارجی به رسمیت شناخته شده است ، شرکت تصدی گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بین المللی ISO 9001: 2000 را تصویب کرده است.

  • dovomin blog