قیمت پمپ وکیوم

در این بلاگ سعی میکنم که مقاله هایی در مورد قیمت پمپ وکیوم ارائه دهم

قیمت پمپ وکیوم

در این بلاگ سعی میکنم که مقاله هایی در مورد قیمت پمپ وکیوم ارائه دهم

قیمت پمپ وکیوم یکی از اصلی ترین ملاک های خرید پمپ وکیوم میباشد. مشتریان گرامی همیشه در تلاش باشند که برای خرید پمپ وکیوم یا پمپ وکیوم آب در گردش یا پمپ وکیوم آبی یا وکیوم آبی همیشه قیمت پمپ وکیوم را در نظر بگیرند

  • ۰
  • ۰

کیت ابزار پزشکی تبدیل شده دستگاههای تنفسی موجود برای درمان COVID-19 را افزایش می دهد
در کمتر از یک ماه ، آزمایشگاه های ملی Sandia 100 دستگاه تنفسی را تبدیل به بیمارستان های نیومکزیکو که قبلاً در دست داشتند به ماشین هایی که با خیال راحت می توانند به عنوان دستگاه های تهویه برای کمک به درمان بیماران مبتلا به موارد شدید COVID-19 استفاده کنند ، تبدیل کردند.

ونتیلاتورهای غیر تهاجمی که به جای لوله ، دستگاههای BiPAP و CPAP از ماسک استفاده می کنند ، به طور معمول نمی توانند در معالجه بیماران مبتلا به COVID-19 استفاده شوند ، زیرا آنها نفس بیمار را به داخل اتاق بیرون می کشند ، این ناحیه را با قطرات ویروس آلوده می کنند و کادر پزشکی را در معرض خطر قرار می دهند. قرار گرفتن در معرض بیماری.

بنابراین ، تیمی از محققان Sandia کیت های مدیریت پاتوژن را تهیه کردند. کیت ها می توانند به دستگاههای تنفسی متصل شوند و از نور ماوراء بنفش برای غیرفعال کردن COVID-19 و سایر عوامل بیماری زا قبل از بازدم نفس بازدم بیمار در اتاق بیمارستان استفاده کنند.

مدیر پروژه و مدیر ارشد پروژه Ryan Haggerty گفت: بیمارستان های محلی ما به ما گفتند که اکنون آنها به راه حل نیاز دارند. وی گفت: "بر اساس مدل های محافظه کار در دسترس بودن دستگاه های تهویه در آلبوکارک در طول این بیماری ، هیچ یک از تهویه های کافی برای برآوردن نیاز پیش بینی شده وجود نخواهد داشت. ما در تلاش هستیم تا بین این زمان و زمانی که شرکت های بزرگی که در حال تولید ونتیلاتورهای سطح بالا هستند ، مرتفع شوند ، رفع شود. ماشین های حمل و نقل به بیمارستان ها. "
Sandia با خدمات بهداشتی و درمانی Presbyterian و بیمارستان University New New Mexico همکاری کرد تا اطمینان حاصل کند که این تیم در تلاش است تا بهترین نیازهای بیمارستانهای محلی را برآورده کند. بیمارستانها اطلاعاتی در مورد نوع و میزان تجهیزات مورد نیاز برای تبدیل و چه تغییراتی برای درمان ایمن بیماران مبتلا به COVID-19 کمک کننده خواهند بود.

پروژه از مرحله ایده تا طراحی ، آزمایش و اعتبارسنجی طی حدود سه هفته پیشرفت کرد. پس از ساخت نمونه اولیه کیت و اتصال آن به یک دستگاه تهویه غیر تهاجمی ، این تیم آزمایش بیولوژیکی و آئروسل را انجام داد تا از طراحی ایمن و مؤثر استفاده شود.

Sandia آماده ارائه اولین دور کیت های مدیریت پاتوژن برای ونتیلاتورهای غیر تهاجمی جهت توزیع در بیمارستانهایی مانند پرسبیریان و بیمارستان UNM است و به طور موثری تعداد ونتیلاتورهای نیومکزیکو را به 100 عدد افزایش می دهد.

این تیم در نظر دارد فناوری کیت مدیریت پاتوژن را از طریق توافق نامه تحقیق و توسعه تعاون به یک سازنده منطقه ای منتقل کند تا میزان تولید را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

این تیم همچنین در حال طراحی سیستم هشدار دهنده است که می تواند در صورت استفاده از تجهیزات غیر استاندارد ، به هرگونه تهویه هوا اضافه شود تا از امنیت آنها در امان ماندن بیماران کمک کند و به رفع برخی از فشارهای نسبت بیمار به پزشک به خدمات درمانی کمک می کند. هشدار به کارکنان مراقبت های بهداشتی در مورد هرگونه مشکل.

هاگتی گفت: "این روش می تواند برای کمک به بسیاری از بیمارستان های دیگر در نیومکزیکو و در سراسر کشور استفاده شود." "ما در حال تلاش برای انتقال فناوری به صنعت هستیم تا سیستم ها به طور گسترده تری در دسترس باشند."

هاگرتتی گفت که وی پژوهشگران و مهندسین Sandia زیادی را داشته است که مایل به کار روی این پروژه هستند. تیم وی سپاسگزار بوده است تا از مهارتهای علمی و مهندسی خود استفاده کند تا بتواند در یک راه معنادار برای کمک به مردم در طول همه گیری کمک کند.

هاگیتی گفت: "به لطف تلاش سخت تیم ، ساندیا قادر است امداد قابل توجهی ارائه دهد و به حفظ امنیت کارمندان پزشکی ما کمک کند."

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی