قیمت پمپ وکیوم

در این بلاگ سعی میکنم که مقاله هایی در مورد قیمت پمپ وکیوم ارائه دهم

قیمت پمپ وکیوم

در این بلاگ سعی میکنم که مقاله هایی در مورد قیمت پمپ وکیوم ارائه دهم

قیمت پمپ وکیوم یکی از اصلی ترین ملاک های خرید پمپ وکیوم میباشد. مشتریان گرامی همیشه در تلاش باشند که برای خرید پمپ وکیوم یا پمپ وکیوم آب در گردش یا پمپ وکیوم آبی یا وکیوم آبی همیشه قیمت پمپ وکیوم را در نظر بگیرند

  • ۰
  • ۰

پمپ خلاء 2BV2-061

پمپ خلاء 2BV2-061

پمپ خلاء حلقه آب سری 2BV یک پمپ تک مرحله ای با ساختار یکپارچه و پمپ کواکسیال است. مهر و موم شفت مهر و موم مکانیکی را تصویب می کند ، که باعث تعیین میزان تمیز بین پروانه و بدنه پمپ می شود. یک دیسک روی جلد پمپ خلاء نصب شده است. این دیسک مجهز به سوراخ های مکش و اگزوز و صفحات قابل انعطاف دریچه اگزوز است. عملکرد صفحه شیر انعطاف پذیر تخلیه گاز قبل از درگاه اگزوز است که فشار گاز بین پره های پروانه به فشار اگزوز برسد ، به طوری که باعث کاهش مصرف برق به دلیل فشار بیش از حد بنزین می شود ، بنابراین باعث کاهش مصرف میزان می شود.

پمپ خلاء حلقه آب سری 2BV برای پمپاژ گاز و بخار مرطوب مناسب است و فشار مکش می تواند به فشار مطلق 33mbar برسد. هنگامی که فشار مکش پمپ خلاء حلقه آب 2BV برای مدت طولانی پایین تر از 80mbar است ، برای محافظت از پمپ باید لوله محافظ کاویتاسیون وصل شود. اگر فشار مکش پمپ خلاء حلقه آب 2BV 10mbar باشد ، می توان اجکتور را مستقیماً روی درگاه مکش پمپ خلاء نصب کرد وقتی از آن به عنوان کمپرسور استفاده می شود ، فشار آن تا 0.26mpa (فشار مطلق) است.

پمپ های خلاء حلقه آب سری 2BV و کمپرسورها به طور گسترده در نفت ، شیمیایی ، داروسازی ، مواد غذایی ، قند و سایر زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجا که فرآیند فشرده سازی گاز در فرآیند کار ایزوترمال است ، منفجر شدن در هنگام فشرده سازی و پمپاژ گاز قابل اشتعال و انفجاری کار ساده ای نیست ، بنابراین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در استفاده از پمپ خلاء حلقه آب 2BV ، باید کاربرد و دامنه آن را بدانیم ، تا بتوانیم نقش کامل آن را در فرآیند استفاده ایفا کنیم و در اسرع وقت تنظیم کنیم.

هنگامی که پمپ خلاء حلقه آب برای مدت طولانی کار می کند که فشار مکش نزدیک به خلاء حد باشد ، برای محافظت از پمپ باید با لوله حفاظت بخار متصل شود. هنگام استفاده به عنوان کمپرسور ، عملکرد عالی در کنار مزایای بسیاری کاملاً جایگزین می شود.

طراحی اتصال مستقیم موتور موجب صرفه جویی در فضا ، نصب و نگهداری آن آسان می شود. پمپ خلاء حلقه آب 2BV مجهز به پروانه استیل ضدزنگ است که از استحکام بالایی ، بادوام برخوردار بوده و مقاومت در برابر خوردگی پمپ را بهبود می بخشد و می تواند در محیط سخت تر کار کند.

استفاده از پمپ خلاء حلقه آب 2bv2-061 نه تنها مهر و موم انعطاف پذیر را درک می کند ، بلکه بازده مصرف کلی را نیز بهبود می بخشد و اثر استفاده را در تولید تقویت می کند.

هنگامی که در اوقات عادی از پمپ خلاء 2bv2-061 استفاده می کنیم ، باید به طور منظم به کارهای کلی تعمیر و نگهداری و بازرسی توجه بیشتری داشته باشیم و هرگونه مشکل را به موقع برطرف کنیم.

  • ۹۹/۰۲/۰۵
  • dovomin blog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی