قیمت پمپ وکیوم

در این بلاگ سعی میکنم که مقاله هایی در مورد قیمت پمپ وکیوم ارائه دهم

قیمت پمپ وکیوم

در این بلاگ سعی میکنم که مقاله هایی در مورد قیمت پمپ وکیوم ارائه دهم

قیمت پمپ وکیوم یکی از اصلی ترین ملاک های خرید پمپ وکیوم میباشد. مشتریان گرامی همیشه در تلاش باشند که برای خرید پمپ وکیوم یا پمپ وکیوم آب در گردش یا پمپ وکیوم آبی یا وکیوم آبی همیشه قیمت پمپ وکیوم را در نظر بگیرند

  • ۰
  • ۰

پشتیبانی نفوذ ناپذیر از ناوبری خود رانندگی در هوای بد
اعتماد مصرف کننده به ایمنی اتومبیل های رانندگی همچنان یک چالش برای خودروسازان است که برای آینده رانندگی خودکار برنامه ریزی می کنند ، اما بر این نکته افزوده می شویم که رانندگی خود رانندگی در جاده های آسیب دیده از شرایط بد آب و هوا چگونه خواهد بود.


به تازگی ، وایر گفته است که "برف و یخ مانع مهمی برای اتومبیل های رانندگی خود را ایجاد می کند" ، و "این است که" بیشتر آزمایش وسایل نقلیه خودمختار تاکنون در آب و هوای خشک و آفتابی بوده است ، که باید تغییر کند قبل از اینکه فن آوری در همه جا مفید واقع شود. ""

مهندسان CSAIL MIT این اطلاعات را پوشش می دهند ، زیرا همچنان به تحقیق درباره پتانسیل چیزی به نام رادار نفوذپذیر زمینی (LGPR) می پردازند. این فن آوری است که می تواند خودرو را حتی در صورت تمیز بودن و یا پوشاندن شرایط برفی ، محور خودرو حفظ کند. اعضای تیم CSAIL "عملکرد بیش از 17 کیلومتر داده های آزمایش را در انواع شرایط آب و هوایی چالش برانگیز ارزیابی کرده اند. ما می دانیم که این روش حسگری رمان قادر به ارائه محلی سازی دقیق برای ناوبری خودمختار بدون استفاده از دوربین یا سنسورهای LiDAR است."

LGPR به منظور کمک به خودروهای خود رانندگی در مسیر باران و برف در جاده ها کمک می کند. این فناوری است که در آزمایشگاه MIT لینکلن توسعه داده شده است ، و با استفاده از زمین شناسی زیرسطحی می تواند ناوبری وسیله نقلیه را فعال کند. مهندسان آزمایشگاه لینکلن نشان دادند که می توان از تغییرات در لایه های خاک ، سنگ ها و بستر جاده ها برای بومی سازی وسایل نقلیه تا دقت سطح سانتیمتر استفاده کرد. GearBrain یکی از چندین سایت تحت تأثیر LGPR بود و می گوید که می توان از آن برای ایجاد نقشه کامل جاده ای یک شهر استفاده کرد ، سپس قبل از رانندگی در آنجا توسط وسایل نقلیه بارگیری شد.


نقشه های مورد نیاز برای سنسور می توانند از تغییرات کمتری نسبت به نقشه های سطح زمین استفاده کنند.

این کار تا حدی توسط آزمایشگاه MIT لینکلن پشتیبانی شده است. معکوس گفت که LGPR در آزمایشگاه MIT لینکلن توسعه یافته است. تا سال 2017 ، MIT News گزارشی را منتشر کرد مبنی بر اینکه "مهندسین آزمایشگاه MIT Lincoln ، که بومی سازی رادارهای نفوذپذیر زمین (LGPR) را توسعه داده اند ، نشان داده اند که از ویژگی های موجود در لایه های خاک ، سنگ ها و بسترهای جاده می توان برای بومی سازی وسایل نقلیه به سانتی متر استفاده کرد. دقت عالی. LGPR برای نگه داشتن خط حتی در هنگام برف ، مه و غبار از ویژگی های سطح زیر زمین استفاده می شود. "

  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • dovomin blog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی