قیمت پمپ وکیوم

در این بلاگ سعی میکنم که مقاله هایی در مورد قیمت پمپ وکیوم ارائه دهم

قیمت پمپ وکیوم

در این بلاگ سعی میکنم که مقاله هایی در مورد قیمت پمپ وکیوم ارائه دهم

قیمت پمپ وکیوم یکی از اصلی ترین ملاک های خرید پمپ وکیوم میباشد. مشتریان گرامی همیشه در تلاش باشند که برای خرید پمپ وکیوم یا پمپ وکیوم آب در گردش یا پمپ وکیوم آبی یا وکیوم آبی همیشه قیمت پمپ وکیوم را در نظر بگیرند

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سیستم پمپ وکیوم خلاء در سیستم مکش مرکزی پزشکی

استفاده از سیستم پمپ خلاء می تواند زمینه های بسیاری را بدست آورد ، تا زمانی که به طور صحیح استفاده شود ، می تواند به اثر استفاده مطلوبی برسد ، بنابراین در سیستم مکش پزشکی نیز کاربرد دارد. برای اینکه بتوانید کاربرد آن را بهتر بشناسید ، در مرحله بعدی روند عملکرد آن را برای شما معرفی خواهم کرد.

جریان خاص کار واحد معرفی پمپ های خلاء به این صورت است که تحت کنترل فرمان CPU ، تجهیزات سیستم پمپ خلاء از طریق عملکرد نیروی الکتریکی بر وضعیت باز و بسته شدن دریچه الکترومغناطیسی تأثیر می گذارد. پس از شروع شیر برقی ، دریچه چک نیز تحت اثر اختلاف فشار منفی باز می شود. در این زمان ، گاز درون ظرف به طور مداوم تخلیه می شود و خالی می شود. وقتی مقدار فشار منفی از محدوده مورد نیاز فراتر رود ، به طور خودکار توسط سنسور فشار سنجیده می شود و اطلاعات داده به CPU پلت فرم کنترل داده منتقل می شوند. پس از تجزیه و تحلیل ، CPU روش بستن را انجام می دهد ، در این زمان شیر برقی و شیر چک به هم وصل و بسته می شوند و فشار منفی وارد نمی شود. در این زمان،

هنگامی که مقدار فشار منفی ایجاد شده توسط یکی از واحدها در یک محدوده قابل قبول است ، دو واحد خلاء به طور همزمان کار می کنند. وقتی مقدار فشار بیش از حد استاندارد باشد ، دو واحد به طور همزمان خاموش می شوند و هیچ مکش فشار منفی داده نمی شود. همانطور که در بالا گفته شد ، دستگاه مکش فشار منفی فشار منفی را از طریق فرایند فرمان CPU ، شیر برقی ، یک سنسور سوپاپ یک طرفه و CPU کنترل و افزایش می دهد. در صورت خراب شدن دریچه یک برقی ، خط داده کابینت کنترل در تماس ضعیف است و سنسور فشار از کار می افتد و غیره بر عملکرد طبیعی واحد تأثیر می گذارد ، می توان آن را به عنوان اصلی ترین علت خرابی مورد تحلیل قرار داد.

علاوه بر این ، با توجه به عملکرد طولانی مدت سیستم پمپ خلاء تحت تأثیر عوامل محیطی ، فاکتورهای سیستم و عوامل مکانیکی ، همچنین می توان خسارت به اجزای آن ، خرابی دریچه و سایر موقعیت ها را نیز آسان کرد ، بنابراین نگهداری روتین واحد همچنین یک اقدام مؤثر برای جلوگیری از شکست است. در یک کلام ، حفظ سیستم فشار منفی برای انزوا پرستار و درمان از اهمیت بالایی برخوردار است. شناختن اصل عملکرد و ویژگی های فرایند واحد نیز برای حفظ و تعمیر واحد برای ما مفید است.

تأمین فشار منفی پزشکی از عملکرد طبیعی واحد خلاء جدا ناپذیر است ، که برای نشان دادن اهمیت کاربرد آن در سیستم مکش کافی است. این واحد به طور عمده از طریق کنترل دریچه نیاز پزشکی را برآورده می کند ، بنابراین اگر در استفاده از آن مشکل دارید ، از آسیب شیر ، کنترل کننده و موتور جدا نیست.

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

حلقه آب خلاء مواد پمپ وکیوم

محصولات بسیاری در بازار پمپ خلاء حلقه آب وجود دارد و انواع مختلفی از تولید کننده ها وجود دارد. کیفیت محصولات نابرابر است. دلیل اصلی این است که مواد مورد استفاده در ساخت پمپ خلاء حلقه آب متفاوت است. همه ما می دانیم که کیفیت یک محصول پمپ وکیوم و کارکرد آن به طور مستقیم بر کیفیت کلی آن تأثیر می گذارد. مواد خاص برای تولید پمپ حلقه آبی چیست؟

مواد پمپ خلاء حلقه آب عبارتند از: چدن خاکستری ، چدن بدون گره ، فولاد ضد زنگ پروانه ، قطعات از گذرگاه از جنس استنلس استیل ، کلی فولاد ضد زنگ.

انتخاب مواد عامل اصلی تعیین کننده عملکرد و طول عمر یک محصول است و همچنین دلیل اصلی آن است که منجر به اختلافات بزرگ در همان نوع محصولات می شود. بنابراین ، مشتریان معمولاً نیاز بالایی به مواد محصول دارند. پمپ خلاء حلقه آب نوعی تجهیزات شیمیایی است که به طور گسترده استفاده می شود ، بنابراین مواد مورد نیاز آن چیست؟

1. مقاومت و استحکام مکانیکی کافی برای اطمینان از این وجود دارد که پوسته می تواند فشار جوی زیادی داشته باشد و در هنگام گرم شدن و پختن نتواند تغییر شکل دهد.

2. پایداری شیمیایی خوب. ماده پمپ خلاء حلقه آب باید قابلیت ضد اکسیداسیون و ضد خوردگی قوی داشته باشد و با محیط کار در پمپ خلاء و برون رفت در فرایند واکنش نشان ندهد.

3. تحت دمای کار و دمای پخت ، فشار بخار اشباع باید به اندازه کافی کم باشد.

4- پایداری حرارتی خوب. در محدوده دمای کار سیستم ، همیشه می تواند عملکرد خلاء خوب و عملکرد مکانیکی را حفظ کند.

5- تحت درجه خلاء کار و دمای کار ، دستگاه های داخل ظرف خلا باید عملکرد خوب کار را حفظ کنند.

6. علاوه بر این ، مواد پمپ خلاء حلقه آب باید دارای خاصیت انعطاف پذیری بهتر ، عملکرد ماشینکاری و عملکرد جوشکاری بوده و پردازش آن به داخل یک پوسته به شکل پیچیده آسان باشد.

7. محکم بودن هوا. هنگام کار ، باید در یک خلاء بسیار زیاد نگهداری شود ، بنابراین مواد دیواری نمی توانند دارای ساختار متخلخل ، ترک ها یا نقایص دیگری باشند که نشت را تشکیل می دهد و میزان نفوذ و میزان خروج گاز باید کم باشد.

موارد فوق معرفی نیازهای مواد پمپ خلاء حلقه آب است . دلیل اینکه مواد مورد نیاز تجهیزات پمپ نسبتا زیاد است ، این است که باید در حالت خلاء بالا کار کند ، محیط نسبتاً خاص است و زمینه ای که برای آن اعمال می شود دارای شرایط نسبتاً بالایی برای عملکرد تجهیزات مختلف کاری است. بنابراین ، در طی فرآیند تولید ، لازم است کار خود را با دقت پیاده سازی کنید.

می دانیم که مدل های بسیاری از پمپ خلاء حلقه آب وجود دارد ، بنابراین مواد استفاده شده برای ساخت آن متفاوت است. مدل های مختلفی از محصولات از مواد مختلفی ساخته می شوند ، بنابراین وقتی ما پمپ خلاء را خریداری می کنیم ، تولید کنندگان حرفه ای پمپ خلاء را انتخاب می کنیم .

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

ترانزیستور تأثیر میدان تونل زنی جدید
محققان آکادمی علوم چین اخیراً ترانزیستور تأثیر میدان تونل زنی عرضی را ساختند. این وسیله نیمه هادی است که می تواند برای تقویت یا تغییر قدرت الکتریکی یا سیگنال ها ، از طریق پدیده ای معروف به تونل کوانتومی استفاده شود. ترانزیستور جدید ، که در مقاله ای به چاپ رسیده در Nature Electronics ، با استفاده از یک هتروساخت ون در و والز ساخته شده است ، ماده ای با لایه های اتمی نازک که با یکدیگر مخلوط نمی شوند ، بلکه در عوض از طریق تعامل ون der Waals متصل می شوند.


ترانزیستورهای اثر میدان تونل نوعی آزمایش از دستگاه نیمه هادی است که از طریق مکانیسمی معروف به تونل سازی باند به باند (BTBT) کار می کند. این ترانزیستورها طیف گسترده ای از برنامه ها را دارند ، به عنوان مثال در توسعه اسیلاتورهای رادیویی فرکانس (RF) یا اجزای حافظه دستگاه های الکترونیکی.

در این دستگاه ها ، حامل ها (یعنی ذرات حامل یک بار الکتریکی) به طور معمول از طریق یک سد تونل می شوند و در همان جهت به عنوان کل جریان خروجی حرکت می کنند. جریان موجود در این تونل مستقیماً به جریان کلی دستگاه کمک می کند.

برای کارآمدترین کار ، این دستگاه ها باید در حالت ایده آل با رابط های با کیفیت و لبه های باند انرژی تیز ساخته شوند. از این رو ، ساختارهای دوبعدی Van der Waals ممکن است کاندیداهای بهینه برای ساختن آنها باشند ، زیرا محققان به راحتی می توانند مواد مختلفی را در بالای یکدیگر جمع کرده و در نتیجه رابط هایی با کیفیت بالا و لبه های نوک تیز ایجاد کنند.

برای فعال کردن راندمان بالای تونل سازی در وسایل نیمه هادی ، محققان باید بتوانند چگالی حالتها را با تراز سطح فرمی تنظیم کنند و از حرکت آن منبع را درگیر کنند تا در فضای حرکت ، بدون درگیر شدن واج ها ، از منبع استفاده کنند. محققانی که مطالعه اخیر را در طبیعت الکترونیک انجام داده اند دریافتند که استفاده از فسفر سیاه دو بعدی (BP) به آنها امکان انجام هر دو کار را داده است.

محققان در مقاله خود نوشتند: "دستگاه های تونلی که مقاومت دیفرانسیل منفی دارند ، معمولاً از یک اصل عملیاتی پیروی می کنند که در آن جریان تونل سازی مستقیماً به جریان درایو کمک می کند." "در اینجا ، ما یک ترانزیستور تأثیرگذار در زمینه تونل زنی را که از یک ساختار زیر ساختاری فسفر سیاه / Al2O3 / black fosphorus van der Waals ساخته شده است گزارش می دهیم که در آن جریان تونل سازی با توجه به جریان درایو در جهت عرضی قرار دارد."

در ترانزیستور میدان تونل زنی عرضی ایجاد شده توسط این تیم از محققان ، جریان تونل سازی می تواند از طریق یک اثر الکترواستاتیک تغییر چشمگیر در جریان خروجی ایجاد کند. در نهایت این وسیله به دستگاه اجازه می دهد تا مقاومت دیفرانسیل منفی قابل تنظیم با نسبت اوج به دره (PVR) بیش از 100 در دمای اتاق را بدست آورد.

محققان نوشتند: "دستگاه ما همچنین سوئیچینگ ناگهانی با یک عامل بدنه (تغییر نسبی ولتاژ دروازه با توجه به پتانسیل سطح) دارد که یک دهم از حد بولتزمن برای ترانزیستورهای معمولی در طیف وسیعی از دما است." در مقاله خود

این تیم از محققان آکادمی علوم چین امکان ساخت ترانزیستورهای دارای تأثیر میدان در زمینه تونل سازی بسیار کارآمد را با استفاده از یک ساختار زیربنایی عمودی ون در والس حاوی BP نشان دادند. در آینده ، دستگاه جدید می تواند در تعدادی از لوازم الکترونیکی ادغام شود ، به طور بالقوه باعث افزایش عملکرد اسیلاتورهای رادیویی فرکانس یا برنامه های منطقی چند ارزش می شود.

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

پشتیبانی نفوذ ناپذیر از ناوبری خود رانندگی در هوای بد
اعتماد مصرف کننده به ایمنی اتومبیل های رانندگی همچنان یک چالش برای خودروسازان است که برای آینده رانندگی خودکار برنامه ریزی می کنند ، اما بر این نکته افزوده می شویم که رانندگی خود رانندگی در جاده های آسیب دیده از شرایط بد آب و هوا چگونه خواهد بود.


به تازگی ، وایر گفته است که "برف و یخ مانع مهمی برای اتومبیل های رانندگی خود را ایجاد می کند" ، و "این است که" بیشتر آزمایش وسایل نقلیه خودمختار تاکنون در آب و هوای خشک و آفتابی بوده است ، که باید تغییر کند قبل از اینکه فن آوری در همه جا مفید واقع شود. ""

مهندسان CSAIL MIT این اطلاعات را پوشش می دهند ، زیرا همچنان به تحقیق درباره پتانسیل چیزی به نام رادار نفوذپذیر زمینی (LGPR) می پردازند. این فن آوری است که می تواند خودرو را حتی در صورت تمیز بودن و یا پوشاندن شرایط برفی ، محور خودرو حفظ کند. اعضای تیم CSAIL "عملکرد بیش از 17 کیلومتر داده های آزمایش را در انواع شرایط آب و هوایی چالش برانگیز ارزیابی کرده اند. ما می دانیم که این روش حسگری رمان قادر به ارائه محلی سازی دقیق برای ناوبری خودمختار بدون استفاده از دوربین یا سنسورهای LiDAR است."

LGPR به منظور کمک به خودروهای خود رانندگی در مسیر باران و برف در جاده ها کمک می کند. این فناوری است که در آزمایشگاه MIT لینکلن توسعه داده شده است ، و با استفاده از زمین شناسی زیرسطحی می تواند ناوبری وسیله نقلیه را فعال کند. مهندسان آزمایشگاه لینکلن نشان دادند که می توان از تغییرات در لایه های خاک ، سنگ ها و بستر جاده ها برای بومی سازی وسایل نقلیه تا دقت سطح سانتیمتر استفاده کرد. GearBrain یکی از چندین سایت تحت تأثیر LGPR بود و می گوید که می توان از آن برای ایجاد نقشه کامل جاده ای یک شهر استفاده کرد ، سپس قبل از رانندگی در آنجا توسط وسایل نقلیه بارگیری شد.


نقشه های مورد نیاز برای سنسور می توانند از تغییرات کمتری نسبت به نقشه های سطح زمین استفاده کنند.

این کار تا حدی توسط آزمایشگاه MIT لینکلن پشتیبانی شده است. معکوس گفت که LGPR در آزمایشگاه MIT لینکلن توسعه یافته است. تا سال 2017 ، MIT News گزارشی را منتشر کرد مبنی بر اینکه "مهندسین آزمایشگاه MIT Lincoln ، که بومی سازی رادارهای نفوذپذیر زمین (LGPR) را توسعه داده اند ، نشان داده اند که از ویژگی های موجود در لایه های خاک ، سنگ ها و بسترهای جاده می توان برای بومی سازی وسایل نقلیه به سانتی متر استفاده کرد. دقت عالی. LGPR برای نگه داشتن خط حتی در هنگام برف ، مه و غبار از ویژگی های سطح زیر زمین استفاده می شود. "

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

سنسور ردیابی سلامت برای حیوانات اهلی و افراد از طریق خز یا لباس علائم حیاتی را رصد می کنند
محققان امپریال کالج لندن یک سنسور ردیابی سلامت جدید برای حیوانات اهلی و افرادی اختراع کرده اند که علائم حیاتی را از طریق خز یا لباس نظارت می کند.


نوع جدید این سنسور که می تواند علائم حیاتی مانند ضربان قلب و تنفس را از طریق خز و چهار لایه لباس تشخیص دهد ، می تواند به تحقق پوشیدگی های روزمره حیوانات اهلی و حیوانات دام کمک کند.

آنها می توانند به صاحبان کمک کنند تا سلامت حیوانات خانگی خود را رعایت کنند و به افراد کمک کنند که حیوانات را در حین عمل بدون نیاز به تراشیدن مانیتور کنند.

آنها حتی می توانند به بهبود کار سگ های تیرانداز که برای کشف بمب ها و مفقودین استفاده می شوند ، کمک کنند.

در افراد ، آنها می توانند روشی جدید برای اندازه گیری علائم حیاتی فراهم آورند که می تواند اندازه گیری لباس را بدون تماس مستقیم با پوست انجام دهد.

دکتر فرات گودر ، نویسنده برجسته ، از بخش مهندسی مهندسی ایمپریال ، گفت: "پیش بینی می شود پوشیدنی ها نقش مهمی در نظارت بر سلامت و تشخیص بیماری ها در اوایل بازی داشته باشند. اختراع کشیده و انعطاف پذیر ما یک سنسور کاملا جدید را نشان می دهد که می تواند سلامت آن را ردیابی کند. حیوانات و انسانها بر خز و لباس یکسان هستند. "

تحقیق در مورد این کلاس جدید از سنسورها امروز در مطالب پیشرفته کاربردی منتشر شده است.

"ستاره شناسی آبکی ، پوکه دار"

برخلاف انسان ها ، که دستگاه های ردیابی بدنسازی برای آنها بسیار زیاد است ، در حال حاضر گزینه های "پوشیدنی" زیادی برای حیوانات اهلی و حیوانات وجود ندارد. محققان معتقدند که یک علت این امر آنست که ردیاب های کنونی نمی توانند علائم حیاتی را از طریق خز نظارت کنند.

دستگاه جدید توسعه یافته امپریال از یک ماده کامپوزیت با آب سیلیکون ساخته شده است که میکروفونی را در خود جای داده است که امواج صوتی را مانند یک استتوسکوپ آبکی و آبکی جمع می کند. به اندازه کافی انعطاف پذیر و کشیده است که به سختی به فرم خز ، لباس یا قسمت بدن که روی آن قرار می گیرد ، قالب ببندد و هرگونه حباب هوا مکنده از صدا را فشار داده و از شکل گیری مجدد آنها جلوگیری کند.

یاسین کوتور نویسنده اول ، همچنین از بخش مهندسی زیست مهندسی ایمپریال ، گفت: "این سنسور مانند یک استتوسکوپ آبکی و آبکی عمل می کند و هرگونه شکاف بین آن و موضوع آن را پر می کند ، بنابراین هیچ حباب هوایی برای کاهش صدا وجود ندارد."

این صدا به یک سیگنال دیجیتالی تبدیل می شود که سپس به یک کامپیوتر قابل حمل نزدیک منتقل می شود تا افراد بتوانند فیزیولوژی یک حیوان را در زمان واقعی ردیابی کنند.

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

کیت ابزار پزشکی تبدیل شده دستگاههای تنفسی موجود برای درمان COVID-19 را افزایش می دهد
در کمتر از یک ماه ، آزمایشگاه های ملی Sandia 100 دستگاه تنفسی را تبدیل به بیمارستان های نیومکزیکو که قبلاً در دست داشتند به ماشین هایی که با خیال راحت می توانند به عنوان دستگاه های تهویه برای کمک به درمان بیماران مبتلا به موارد شدید COVID-19 استفاده کنند ، تبدیل کردند.

ونتیلاتورهای غیر تهاجمی که به جای لوله ، دستگاههای BiPAP و CPAP از ماسک استفاده می کنند ، به طور معمول نمی توانند در معالجه بیماران مبتلا به COVID-19 استفاده شوند ، زیرا آنها نفس بیمار را به داخل اتاق بیرون می کشند ، این ناحیه را با قطرات ویروس آلوده می کنند و کادر پزشکی را در معرض خطر قرار می دهند. قرار گرفتن در معرض بیماری.

بنابراین ، تیمی از محققان Sandia کیت های مدیریت پاتوژن را تهیه کردند. کیت ها می توانند به دستگاههای تنفسی متصل شوند و از نور ماوراء بنفش برای غیرفعال کردن COVID-19 و سایر عوامل بیماری زا قبل از بازدم نفس بازدم بیمار در اتاق بیمارستان استفاده کنند.

مدیر پروژه و مدیر ارشد پروژه Ryan Haggerty گفت: بیمارستان های محلی ما به ما گفتند که اکنون آنها به راه حل نیاز دارند. وی گفت: "بر اساس مدل های محافظه کار در دسترس بودن دستگاه های تهویه در آلبوکارک در طول این بیماری ، هیچ یک از تهویه های کافی برای برآوردن نیاز پیش بینی شده وجود نخواهد داشت. ما در تلاش هستیم تا بین این زمان و زمانی که شرکت های بزرگی که در حال تولید ونتیلاتورهای سطح بالا هستند ، مرتفع شوند ، رفع شود. ماشین های حمل و نقل به بیمارستان ها. "
Sandia با خدمات بهداشتی و درمانی Presbyterian و بیمارستان University New New Mexico همکاری کرد تا اطمینان حاصل کند که این تیم در تلاش است تا بهترین نیازهای بیمارستانهای محلی را برآورده کند. بیمارستانها اطلاعاتی در مورد نوع و میزان تجهیزات مورد نیاز برای تبدیل و چه تغییراتی برای درمان ایمن بیماران مبتلا به COVID-19 کمک کننده خواهند بود.

پروژه از مرحله ایده تا طراحی ، آزمایش و اعتبارسنجی طی حدود سه هفته پیشرفت کرد. پس از ساخت نمونه اولیه کیت و اتصال آن به یک دستگاه تهویه غیر تهاجمی ، این تیم آزمایش بیولوژیکی و آئروسل را انجام داد تا از طراحی ایمن و مؤثر استفاده شود.

Sandia آماده ارائه اولین دور کیت های مدیریت پاتوژن برای ونتیلاتورهای غیر تهاجمی جهت توزیع در بیمارستانهایی مانند پرسبیریان و بیمارستان UNM است و به طور موثری تعداد ونتیلاتورهای نیومکزیکو را به 100 عدد افزایش می دهد.

این تیم در نظر دارد فناوری کیت مدیریت پاتوژن را از طریق توافق نامه تحقیق و توسعه تعاون به یک سازنده منطقه ای منتقل کند تا میزان تولید را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

این تیم همچنین در حال طراحی سیستم هشدار دهنده است که می تواند در صورت استفاده از تجهیزات غیر استاندارد ، به هرگونه تهویه هوا اضافه شود تا از امنیت آنها در امان ماندن بیماران کمک کند و به رفع برخی از فشارهای نسبت بیمار به پزشک به خدمات درمانی کمک می کند. هشدار به کارکنان مراقبت های بهداشتی در مورد هرگونه مشکل.

هاگتی گفت: "این روش می تواند برای کمک به بسیاری از بیمارستان های دیگر در نیومکزیکو و در سراسر کشور استفاده شود." "ما در حال تلاش برای انتقال فناوری به صنعت هستیم تا سیستم ها به طور گسترده تری در دسترس باشند."

هاگرتتی گفت که وی پژوهشگران و مهندسین Sandia زیادی را داشته است که مایل به کار روی این پروژه هستند. تیم وی سپاسگزار بوده است تا از مهارتهای علمی و مهندسی خود استفاده کند تا بتواند در یک راه معنادار برای کمک به مردم در طول همه گیری کمک کند.

هاگیتی گفت: "به لطف تلاش سخت تیم ، ساندیا قادر است امداد قابل توجهی ارائه دهد و به حفظ امنیت کارمندان پزشکی ما کمک کند."

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

پمپ وکیوم خلاء سنگاپور

دمنده اصلی خلاء سنگاپور

دمنده ریشه های خلاء یک دمنده جابجایی مثبت است و حجم هوا متناسب با انقلاب است. دمنده ریشه 2 نوع پروانه است که دارای ویژگی های ساختار معقول ، جهانی بودن قوی ، نگهداری راحت ، عمر طولانی و اثر صرفه جویی در مصرف انرژی است. دمنده ریشه از نوع سه پروانه ای است ، پروانه سه پره ای هر چرخش توسط دو پروانه به مدت سه بار مکش و اگزوز ، در مقایسه با نوع دو تیغه ، پالس گاز کمتر است ، تغییر بار کوچک است ، مقاومت مکانیکی بالا ، سر و صدای کم ، لرزش . دو پروانه سه تیغه در دو شفت موازی وجود دارد ، چرخ و سطح سوراخ در قسمت بیضی شکل و سه پروانه همیشه دارای ترخیص کالا از گمرک مناسب کوچک هستند ، زیرا پروانه در جهت مخالف یکدیگر با سرعتی ثابت در حال چرخش است. به طوری که جعبه و پروانه توسط مقدار معینی گاز از طرف مکش به طرف تخلیه احاطه شده باشد. هر پروانه همیشه با چرخ دنده همزمان برای حفظ فاز صحیح ، هیچ پدیده تماس متقابل وجود نخواهد داشت ، بنابراین می تواند با سرعت بالا باشد ، به روانکاری داخلی و ساختاری ساده ، کارکرد صاف ، عملکرد پایدار احتیاج ندارد.

اندازه گیری عملکرد پمپ وکیوم

دمنده جاروبرقی در سنگاپور برای دستورالعملهای عملیاتی

1. دمای ورود به محیط انتقال دهنده نباید بیشتر از 40 باشد.
2. محتوای ذرات در محیط نباید از 100mg / m3 تجاوز کند و اندازه زیاد ذرات zui نباید از نیمی از حداقل فاصله کاری تجاوز کند.
3. دمای تحمل نباید در عمل بالاتر از 95 95 باشد ، دمای روغن کاری نباید بیشتر از 65 باشد.
4- فشار خدمات نباید بیشتر از محدوده تقویت کننده مشخص شده در صفحه نام باشد.
eller پروانه و روکش پروانه های ریشه ، پروانه و پانل جانبی ، پروانه و پروانه کار پروانه تنظیم شده است ، به مونتاژ برای اطمینان از این ترخیص.
6. در هنگام بهره برداری از ریشه ، سطح روغن مخزن اصلی روغن و مخزن روغن کمکی باید بین دو خط قرمز کنتور سطح روغن باشد.

در حین کار عادی ، هر 1 تا 2 ساعت دمای تحمل ، روغن کاری روغن در مخزن روغن ، موتور و غیره را بررسی کنید. دما نباید از مقدار مشخص شده بالاتر باشد. ریشه های دمنده در روند سر و صدای زیاد ، به منظور کاهش نویز ، علاوه بر نصب صدا خفه کن ، گاهی اوقات می توانند از برخی روشهای ساده نیز برای کاهش نویز ، مانند استفاده از روش آروغ استفاده کنند. یک سوراخ به طول 4 5 متر زیر زمین حفر کنید ، سوراخ را بپوشانید ، از یک لوله استفاده کنید تا ورودی هوا را درون سوراخ وارد کنید ، از لوله دیگری برای معرفی هوای بیرون به داخل سوراخ استفاده کنید. این دو لوله سعی می کنند به داخل کف آویز قدم بگذارند ، که می تواند صدای زیادی را کاهش دهد.

استفاده از دمنده خلاء سنگاپور: تغذیه فشار و سر و صدای کم: پالس فشار منبع اصلی سر و صدا است ، دمنده می تواند به طور موثری نویز را تا 5 دسی بل کاهش دهد. مصرف کم انرژی: طراحی دمنده ریشه های خلاء می تواند فشار ضد جریان روی روتور را کاهش داده و به همین ترتیب مصرف انرژی را کاهش دهد. طول عمر تحمل: به دلیل کاهش لرزش انتقال پروانه ، می تواند عمر تحمل را تا 20٪ افزایش دهد

شرکت من تولید تجهیزات دمنده ریشه ، دوره تضمین کیفیت محصول یک سال است ، از جمله مشکلات کیفیت محصول ، کارخانه مسئولیت گارانتی را برای یک سال ، یک سال پس از انقضاء گارانتی ، کارخانه قطعات آسیب پذیر با اولویت ، ترجیحی ، در هزینه ، و ارائه خدمات مادام العمر ، و به طور جدی با توجه به تولید استاندارد ساخته شده است ، هنگامی که یک پاسخ کاربر پس از نامه یا مشکل کیفیت ، با سریعترین سرعت رسید ، برای حل این مشکل.

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

برنامه پمپ وکیوم ریشه

با توسعه کاربرد خلاء ، انواع مختلفی از پمپ های خلاء Roots وجود دارد. سرعت پمپ پمپ خلاء Roots از چند لیتر در ثانیه به صدها هزار و میلیون ها لیتر در ثانیه تغییر کرده است. مطابق اصل کار پمپ خلاء Roots ، پمپ خلاء ریشه را می توان اساساً به دو نوع تقسیم کرد ، یعنی پمپ گیربکس و پمپ انتقال گاز. با داشتن فناوری خلاء در زمینه تولید و تحقیقات علمی ، دامنه فشار کاربرد آن گسترده تر و گسترده تر می شود. برای برآورده کردن الزامات فرآیند تولید و تحقیقات علمی ، لازم است بیشتر پمپ های خلاء از چندین پمپ خلاء ریشه تشکیل شده باشد. از آنجا که دامنه فشار کار در بخش کاربرد خلاء بسیار گسترده است ، تکمیل هر نوع پمپ خلاء Roots غیرممکن است برای کلیه محدوده های فشار کار مناسب است.

به منظور استفاده راحت پمپ انتقال نیرو وکیوم و رفع نیازهای مختلف فرآیندهای خلاء ، پمپ های خلاء مختلف ریشه گاه با توجه به نیاز عملکرد آنها ترکیب شده و در قالب واحدها اعمال می شوند. پمپ های خلاء ریشه متداول شامل پمپ خلاء پیچ پیچ ، پمپ حلقه آب ، پمپ متقابل ، پمپ دریچه سرسره ، پمپ پره ای چرخشی ، پمپ ریشه و پمپ انتشار است. این پمپ ها پمپ های اصلی اساسی در کاربرد فناوری خلاء در صنایع مختلف اقتصاد ملی هستند. در سال های اخیر ، با توسعه مستمر و پر سرعت اقتصاد چین ، صنعت کاربرد پایین دست مربوط به پمپ خلاء ریشه یک رشد سریع را حفظ می کند. در همان زمان ، تحت کشش مشترک گسترش مداوم میدان کاربرد پمپ خلاء Roots و سایر عوامل ،

پمپ خلاء Roots یک پمپ خلاء مکانیکی است که یک جفت روتور حلقه دار همزمان و با سرعت بالا می چرخد. این پمپ به تنهایی قابل پیمایش نیست. مرحله اول باید به مهر و موم روغن ، حلقه آب و غیره مجهز شود تا مستقیماً جو را بیرون بریزید. ساختار و اصل کار آن شبیه به دمنده ریشه است. هنگام کار ، پورت مکش آن با پمپ اصلی رگ تخلیه شده یا سیستم خلاء تخلیه شده است. هیچ گونه تماسی بین روتور و روتور یا بین روتور و پوسته پمپ وجود ندارد ، و ترخیص کالا از گمرک به طور کلی 0.1-0.8 میلی متر است. روغن کاری لازم نیست. مشخصات روتور شامل قوس دایره ای ، درگیر ، سیکلوئید و غیره است. پمپ روتور درگیر از نسبت استفاده در حجم بالا و اطمینان از دقت ماشین کاری آسان است ، بنابراین مشخصات روتور اکثراً درگیر است. سرعت چرخش پمپ خلاء Roots می تواند حداکثر 4100 ~ 4100 دور در دقیقه باشد. میزان پمپاژ 10000 L 3000 L / S است (1 L = 10-3 m3)؛ خلاء حد مجاز: مرحله تنها 10-2 6. 5/6 6. 6/6 ، مرحله دوبل 10 PA 10-3 PA است.

خلاء پمپ خلاء Roots نه تنها به ساختار و دقت تولید خود پمپ بستگی دارد ، بلکه به خلاء محدود پمپ مرحله جلو نیز بستگی دارد. به منظور بهبود خلاء محدود پمپ ، می توان از پمپ ریشه به صورت سری استفاده کرد. اصل کار پمپ ریشه شبیه به دمنده Roots است. به دلیل چرخش مداوم روتور ، گاز استخراج شده در فضای V0 بین روتور و پوسته پمپ از ورودی هوا کشیده می شود و سپس از طریق درگاه اگزوز تخلیه می شود. از آنجا که فضای V0 پس از مکش کاملاً بسته است ، گاز موجود در حفره پمپ فشرده نشده و گسترش نمی یابد.

اما وقتی بالای روتور لبه درگاه اگزوز را چرخانده و فضای V0 به طرف اگزوز متصل می شود ، به دلیل فشار زیاد گاز در قسمت اگزوز ، بخشی از گاز دوباره به فضای V0 می رود ، که باعث می شود فشار گاز به طور ناگهانی افزایش یابد با چرخش روتور ، گاز از پمپ خارج می شود. در حفره پمپ ریشه ها ، دو روتور شکل "8" به صورت عمودی بر روی یک جفت شفت موازی نصب می شوند ، و یک جفت تسمه دنده با نسبت انتقال 1 از حرکت در چرخش همزمان معکوس با یکدیگر. بین روتورها ، بین روتورها و دیواره داخلی پوشش پمپ فاصله مشخصی وجود دارد که می تواند عملکرد پر سرعت را تحقق بخشد.

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

پمپ وکیوم وان چرخشی در تولید داروهای غربی

پمپ خلاء دوار در تولید داروهای غربی کاربرد

کاربرد پمپ خلاء دوار در تولید داروهای غربی. فن آوری خشک کردن پمپ خلاء پمپ در تولید طب سنتی چینی کاربردی نسبتاً دیررس دارد ، فقط برای خشک کردن مواد اولیه طب سنتی چینی یا داروی اختصاصی منفرد مانند جینسنگ ، آهو آنلر ، شلاق آهو ، دم آهو ، گانودرما ، یام استفاده می شود ، gastrodia elata ، medlar ، روغن قورباغه ، cordyceps sinensis ، ژله رویال و غیره. بعداً ژاپن برای تهیه داروی ساخته شده در هان غربی ، رها کردن گلدان طبخ طبخ ، با استفاده از داروهای چینی ساخته شده در فناوری غربی ، داروهای اختصاصی چینی با فرو بردن ، استخراج ، تصفیه ، غلظت ، خشک کردن یخ خلاء پیکربندی می شود و سپس ساخته می شود. پودر ، قرص ، یا تزریق ، برای حل مشکلات خوردن طب سنتی چینی ، حمل مناسب نیست ،

خشک کردن خلاء پمپ وکیوم دیسک دوار مبتنی بر دمای جوش افت قطرات مایع در خلا است ، یعنی مایعات حتی در دمای پایین تبخیر می شوند. به عنوان مثال ، در موقعیت سوراخ جیب ، مایع هنوز هم بعد از تمیز کردن وجود دارد و با روش های دیگر حذف آن دشوار است ، در حالی که خشک کردن خلاء باعث می شود که به سرعت مایع باقیمانده روی سطح قطعه کار تبخیر شود.

هنگامی که محفظه کار قسمت هایی را که تمیز می شوند ، محصور و پلمپ کرد ، از پمپ خلاء دیسک چرخشی برای خلاء با فشار در حدود 100 mbar استفاده می شود. محیط تمیز کننده از طریق پمپ آب به محفظه کار پمپ می شود. محفظه خلاء اطمینان حاصل می کند که محلول تمیز کننده به کوچکترین حفره نفوذ می کند. به عنوان مثال ، به دلیل فاصله هوا ، جک را نمی توان نادیده گرفت. مراحل مختلف تمیز کردن مراحل بعدی می تواند انجام شود. این روند معمولاً شامل خیساندن و پاشیدن است. تمیز کردن اولتراسونیک گاهی اوقات استفاده می شود و این روند معمولاً با یک یا چند چرخه تمیز کردن دنبال می شود. هنگامی که مایع تمیز کننده برداشته شود ، روند خشک کردن خلاء واقعی رخ می دهد. در این فرایند ، فشار در محفظه کار بعد از پمپ شدن توسط پمپ خلاء پره بیشتر می شود. در این زمان،

  • dovomin blog
  • ۰
  • ۰

پمپ خلاء 2BV2-061

پمپ خلاء 2BV2-061

پمپ خلاء حلقه آب سری 2BV یک پمپ تک مرحله ای با ساختار یکپارچه و پمپ کواکسیال است. مهر و موم شفت مهر و موم مکانیکی را تصویب می کند ، که باعث تعیین میزان تمیز بین پروانه و بدنه پمپ می شود. یک دیسک روی جلد پمپ خلاء نصب شده است. این دیسک مجهز به سوراخ های مکش و اگزوز و صفحات قابل انعطاف دریچه اگزوز است. عملکرد صفحه شیر انعطاف پذیر تخلیه گاز قبل از درگاه اگزوز است که فشار گاز بین پره های پروانه به فشار اگزوز برسد ، به طوری که باعث کاهش مصرف برق به دلیل فشار بیش از حد بنزین می شود ، بنابراین باعث کاهش مصرف میزان می شود.

پمپ خلاء حلقه آب سری 2BV برای پمپاژ گاز و بخار مرطوب مناسب است و فشار مکش می تواند به فشار مطلق 33mbar برسد. هنگامی که فشار مکش پمپ خلاء حلقه آب 2BV برای مدت طولانی پایین تر از 80mbar است ، برای محافظت از پمپ باید لوله محافظ کاویتاسیون وصل شود. اگر فشار مکش پمپ خلاء حلقه آب 2BV 10mbar باشد ، می توان اجکتور را مستقیماً روی درگاه مکش پمپ خلاء نصب کرد وقتی از آن به عنوان کمپرسور استفاده می شود ، فشار آن تا 0.26mpa (فشار مطلق) است.

پمپ های خلاء حلقه آب سری 2BV و کمپرسورها به طور گسترده در نفت ، شیمیایی ، داروسازی ، مواد غذایی ، قند و سایر زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجا که فرآیند فشرده سازی گاز در فرآیند کار ایزوترمال است ، منفجر شدن در هنگام فشرده سازی و پمپاژ گاز قابل اشتعال و انفجاری کار ساده ای نیست ، بنابراین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در استفاده از پمپ خلاء حلقه آب 2BV ، باید کاربرد و دامنه آن را بدانیم ، تا بتوانیم نقش کامل آن را در فرآیند استفاده ایفا کنیم و در اسرع وقت تنظیم کنیم.

هنگامی که پمپ خلاء حلقه آب برای مدت طولانی کار می کند که فشار مکش نزدیک به خلاء حد باشد ، برای محافظت از پمپ باید با لوله حفاظت بخار متصل شود. هنگام استفاده به عنوان کمپرسور ، عملکرد عالی در کنار مزایای بسیاری کاملاً جایگزین می شود.

طراحی اتصال مستقیم موتور موجب صرفه جویی در فضا ، نصب و نگهداری آن آسان می شود. پمپ خلاء حلقه آب 2BV مجهز به پروانه استیل ضدزنگ است که از استحکام بالایی ، بادوام برخوردار بوده و مقاومت در برابر خوردگی پمپ را بهبود می بخشد و می تواند در محیط سخت تر کار کند.

استفاده از پمپ خلاء حلقه آب 2bv2-061 نه تنها مهر و موم انعطاف پذیر را درک می کند ، بلکه بازده مصرف کلی را نیز بهبود می بخشد و اثر استفاده را در تولید تقویت می کند.

هنگامی که در اوقات عادی از پمپ خلاء 2bv2-061 استفاده می کنیم ، باید به طور منظم به کارهای کلی تعمیر و نگهداری و بازرسی توجه بیشتری داشته باشیم و هرگونه مشکل را به موقع برطرف کنیم.

  • dovomin blog